Správa PPC kampaní

V rámci vedení PPC kampaní nabízím:

Reklama na Sklik, Google Ads, Facebook, Instagram a jejich následná správa – vyhodnocení, statistiky… 

  • Vytvořím zcela nové PPC reklamy nebo upravím a optimalizuji vaše stávající, které buď nepřinášejí požadovaný výkon, nebo ztrácejí svou konverzní schopnost.
  • Budete vidět na Zboží, Heuréce, Google, Seznamu, Google nákupech či sociálních sítích jako FB či IG.
  • Nastavím remarketing, Google Ads, XML feedy pro vyhledávače zboží, měření konverzí.
  • Nastavím Google Analytics, Google Tag Manager, Mergado…

V reklamních PPC kampaních pro e-shop se můžete setkat s pojmy:

  • Heureka, zboží – srovnávač zboží
  • Sklik – reklamní kampaň na seznam.cz
  • Retargeting – umožňuje cíleně zobrazovat reklamy pouze lidem, kteří v minulosti navštívili web nebo konkrétní stránky na daném webu.
  • Google Ads – online reklamní služba pro nastavení - google nákupy, kampaně na googlu, idnes ...
  • Google Analytics – díky této službě je možné sledovat aktuální i historickou návštěvnost, chování uživatelů, jejich vlastnosti, konverze, prodeje a další.
  • Google Tag Manager – jedná se o systém pro správu měřicích kódů na webových stránkách.
  • Mergado – je nástroj na úpravu feedů pro srovnávače zboží a další reklamní kanály, úprava obrázků s vodoznakem pro Google nákupy (vhodné u lékárenských e-shopů, kde jsou fotky s vodoznakem z Pharmdat).
  • SEO - „optimalizace pro vyhledávače”. Jedná se o metody, které vám pomohou se dostat na přední místa ve vyhledávačích a přivést z nich na svůj web organickou (neplacenou) návštěvnost.
ppc nástroje

Cena správy PPC kampaní

Cena se stanovuje individuálně, protože každý e-shop je jedinečný. Záleží na několika faktorech, jako je skladba produktů, jejich počet, nastavení marží a očekávané PNO. 

Co je PNO?

PNO (podíl nákladů na obratu) představuje procentuální vyjádření nákladů na reklamu ve vztahu k celkovým dosaženým tržbám. Jednoduše řečeno, PNO ukazuje, kolik procent z tržeb tvoří náklady na reklamu.

Pro příklad uvedu kalkulaci pro e-shop s obratem cca 1,5 mil./měsíc

Jedná se o jednorázovou platbu:

  • Revize a nastavení analytiky: Google Tag Manager, Google Analytics  =  5-6 hodin
  • Nastavení Zboží.cz, Heureka.cz:  = 6-8 hodin
  • Google Ads: Nastavení reklamního účtu, měření a sběr publika, tvorba reklamních kampaní. Mergado - nástroj zahrnující škálu úkonů od úprav       obrázků, až po vyhodnocení v nástroji Google Merchant Centra. Zda bude potřeba – až podle počtu zamítnutých a důležitosti produktů pro zobrazení   v Google nákupech.  = 15-20 hodin
  • Seznam Sklik: Revize a úprava reklamních kampaní, revize měření a sběru publika = 8-10 hodin

Rozpočet - hod. pro pravidelnou měsíční správu:

V rámci PPC kampaní i srovnávačů zboží (Heureka.cz, Zboží.cz) je po nastavení vhodné mít u nich pravidelný dozor, aby se kampaně průběžně optimalizovaly a zvyšovala se jejich efektivita.

  • Správa PPC kampaní: Google Ads, Seznam Sklik:  15-20 hodin měsíčně
  • Správa Zboží.cz a Heureka.cz:  4-6 hodin měsíčně  
  • Pravidelný měsíční reporting: Jedná se o report se statistikami a shrnutí za předchozí měsíc: 1 hodina měsíčně

Zdroj dynamické sekce: Kontaktní formulář (Formulář)