Cena se stanovuje individuálně, protože každý e-shop je jedinečný. Záleží na několika faktorech, jako je skladba produktů, jejich počet, nastavení marží a očekávané PNO.
Co je PNO?
PNO (podíl nákladů na obratu) představuje procentuální vyjádření nákladů na reklamu ve vztahu k celkovým dosaženým tržbám. Jednoduše řečeno, PNO ukazuje, kolik procent z tržeb tvoří náklady na reklamu.
Pro příklad uvedu kalkulaci pro e-shop s obratem cca 1,5 mil./měsíc
Jedná se o jednorázovou platbu:
- Revize a nastavení analytiky: Google Tag Manager, Google Analytics = 5-6 hodin
- Nastavení Zboží.cz, Heureka.cz: = 6-8 hodin
- Google Ads: Nastavení reklamního účtu, měření a sběr publika, tvorba reklamních kampaní. Mergado - nástroj zahrnující škálu úkonů od úprav obrázků, až po vyhodnocení v nástroji Google Merchant Centra. Zda bude potřeba – až podle počtu zamítnutých a důležitosti produktů pro zobrazení v Google nákupech. = 15-20 hodin
- Seznam Sklik: Revize a úprava reklamních kampaní, revize měření a sběru publika = 8-10 hodin
Rozpočet - hod. pro pravidelnou měsíční správu:
V rámci PPC kampaní i srovnávačů zboží (Heureka.cz, Zboží.cz) je po nastavení vhodné mít u nich pravidelný dozor, aby se kampaně průběžně optimalizovaly a zvyšovala se jejich efektivita.
- Správa PPC kampaní: Google Ads, Seznam Sklik: 15-20 hodin měsíčně
- Správa Zboží.cz a Heureka.cz: 4-6 hodin měsíčně
- Pravidelný měsíční reporting: Jedná se o report se statistikami a shrnutí za předchozí měsíc: 1 hodina měsíčně
Zdroj dynamické sekce: Kontaktní formulář (Formulář)
Správa PPC kampaní
V rámci vedení PPC kampaní nabízím:
Reklama na Sklik, Google Ads, Facebook, Instagram a jejich následná správa – vyhodnocení, statistiky…
V reklamních PPC kampaních pro e-shop se můžete setkat s pojmy:
Cena správy PPC kampaní
Cena se stanovuje individuálně, protože každý e-shop je jedinečný. Záleží na několika faktorech, jako je skladba produktů, jejich počet, nastavení marží a očekávané PNO.
Co je PNO?
PNO (podíl nákladů na obratu) představuje procentuální vyjádření nákladů na reklamu ve vztahu k celkovým dosaženým tržbám. Jednoduše řečeno, PNO ukazuje, kolik procent z tržeb tvoří náklady na reklamu.
Pro příklad uvedu kalkulaci pro e-shop s obratem cca 1,5 mil./měsíc
Jedná se o jednorázovou platbu:
Rozpočet - hod. pro pravidelnou měsíční správu:
V rámci PPC kampaní i srovnávačů zboží (Heureka.cz, Zboží.cz) je po nastavení vhodné mít u nich pravidelný dozor, aby se kampaně průběžně optimalizovaly a zvyšovala se jejich efektivita.